Menu
Your Cart
Acest site folosește cookie-uri pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe site-ul nostru.

Cum cumpăr și livrare

Pe scurt:

comanda minimă este de 50 de lei

livrare pe tot teritoriul României în 2-4 zile lucrătoare de la procesarea comenzii dumneavoastră

costul de livrare este de 25 de lei pentru comenzile mai mici de 350 de lei şi gratuit pentru comenzile ce depăşesc această sumă

 

Înregistrare 

Pentru a face o comandă pe magazinul MusicTools Online nu este nevoie să parcurgeţi procedura de înregistrare. Înregistrarea oferă clientului posibilitatea de a vizualiza comanda şi statusul acesteia şi de a avea de-a lungul timpului o evidenţă a tuturor comenzilor dumneavoastră.

 

Cumpărare

Magazinul online vă permite achiziţionarea unei varietăţi foarte mari de produse. În mod excepţional, anumite produse nu pot fi achiziţionate online din cauza dimensiunilor mari, a fragilităţii lor sau a altor cauze asemănătoare. Valoarea minimă a unei comenzi este de 50 lei (nu include costurile de livrare). La finalizarea procedurii de cumpărare veţi primi o confirmare a comenzii la adresa de e-mail pe care aţi furnizat-o în formularul de cumpărare. În cazul foarte special  în care nu este posibilă livrarea unui produs sau a unei părţi dintre produsele comandate de dumneavoastră, reprezentantul nostru vă va contacta telefonic sau prin e-mail pentru a vă da acordul pentru înlocuirea sau eventual anularea comenzii pentru produsele respective. Toate preţurile din cadrul magazinului MusicTools Online sunt exprimate în lei, TVA inclus. În cazul în care întâmpinaţi orice fel de problemă sau aveţi întrebări despre modalitatea de comandare a produselor, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail: contact@musictools.ro sau la tel. +40 721 265 806, de Luni până Vineri, în intervalul 9:00-19:00.

 

Modalităţi de plată

Plata produselor comandate se poate face prin:

Ramburs: numerar la livrare către angajatul Fan Courier. Când plata se face în numerar la livrare, vă vom contacta telefonic pentru confirmarea comenzii înainte ca acesta să fie livrată către dumneavoastră.

 

Livrare

Produsele comandate sunt livrate pe tot teritoriul României de către partenerul nostru, compania de curierat Fan Courier, direct la dumneavoastră acasă sau la adresa menţionată în cadrul comenzii efectuate. Livrarea coletelor se realizează în 2-4 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii dumneavoastră, în orice localitate de pe teritoriul României. În cazul în care clientul (destinatarul) nu este acasă la vizita curierului, acesta va fi avizat şi contactat telefonic pentru stabilirea unei vizite ulterioare, la o dată şi oră la care coletul poate fi primit. Dacă în decursul a 2 săptămâni la adresa destinatarului nu a putut fi primit coletul după 3 vizite ale curierului, acesta va fi returnat expeditorului. Costul de bază pentru fiecare livrare este de 24,90 lei. Pentru un număr redus de produse existente pe website-ul nostru, marcate în mod special cu un cost suplimentar de livrare în momentul adăugării lor în coşul de cumpărături, la costul fix de livrare se va adăuga acest cost suplimentar de transport. Pentru comenzi cu valoare peste 299 lei livrarea este gratuită, cu excepţia produselor marcate cu cost suplimentar de livrare, indiferent de valoarea comenzii.

 

Verificarea coletelor primite, reclamaţii, returnarea sau înlocuirea unor produse

Vânzătorul se angajează să livreze un produs care este corect din punct de vedere tehnic, în ambalajul original şi care corespunde tipului şi descrierii produsului listat pe www.musictools.ro. Imaginea care ilustrează produsul pe pagina de internet dedicată descrierii acestuia nu corespunde în mod neapărat cu imaginea reală a produsului. Nu există posibilitatea comandării unui produs cu o anumită caracteristică, cumpărătorul acestor produse nu poate reclama primirea altui produs. Ne rezervăm dreptul de a exista erori la inserarea automată a detaliilor produselor în sistem: descriere, fotografie, preţul şi număr de articole, şi la confirmarea automată a comenzilor. În cazul unor erori, vă rugăm să contactaţi reprezentanţii noştri. Produsele livrate sunt ambalate astfel încât acestea nu sunt deteriorate pe parcursul transportului în condiţiile unei manipulări normale. La primirea coletului, vă rugăm să verificaţi produsele primite şi eventualele deteriorări ale acestora, în prezenţa curierului care face livrarea către dumneavoastră. În cazul în care coletele prezintă deteriorări externe vizibile, cumpărătorul are dreptul de a refuza primirea comenzii. Vă rugăm să verificaţi produsele primite consultând şi factura, iar dacă un produs lipseşte sau a fost livrat greşit curierul şi MusicTools trebuie notificaţi pe loc. Verificarea corectitudinii conţinutului coletului faţă de comanda emisă este responsabilitatea clientului, iar reclamaţiile ulterioare referitoare la cantitatea şi tipurile de bunuri livrate pot să nu fie acceptate. În cazul în care produsul primit are un defect de calitate sau există deficienţe ale materialului din care acesta este alcătuit, care nu au putut fi observate în momentul primirii coletului, sau doriţi pur şi simplu, din orice motiv, să înlocuiţi unul sau mai multe produse primite în bună stare şi conform comenzii dumneavoastră, vă rugăm să ne informaţi despre acestea la adresa de e-mail: contact@musictools.ro. Vă vom asista cu plăcere pentru a programa returnarea şi înlocuirea lor cu produse similare sau pentru restituirea contravalorii produsului. Termenul pentru returnarea parţială a produselor sau înlocuirea unor produse din cadrul comenzii dumneavoastră este de 15 zile de la primirea acestora. Reclamaţiile privind produsele neconforme vor fi facute potrivit Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora. Returnarea produselor se va face prin intermediul companiei de curierat Fan Courier, clientul suportând costurile aferente transportului (livrarea acestora se face la următoarea adresă: Str. Domnesti, Sector 3, Bucureşti). Dacă optaţi pentru înlocuirea produselor, vă trimitem, produsele alese pentru substituire imediat ce MusicTools intră în posesia celor returnate. În cazul în care între cele două produse există diferenţă de preţ, în funcţie de fiecare situaţie în parte, clientul poate fi rugat să achite diferenţa. În cazul în care solicitaţi rambursarea contravalorii produselor, aceasta se va efectua imediat după primirea produselor returnate, prin aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare. 

 

Dreptul de retragere din contract 

Clientul are dreptul de retragere din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, în conformitate cu Art. 9 din OUG 34/2014 privind Drepturile Consumatorilor. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.  Pentru a vă exercita dreptul de retragere vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail la adresa contact@musictools.ro cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, în care să specificaţi numărul şi data comenzii la care faceţi referire sau puteţi completa şi transmite electronic Formularul de retragere. Dacă folosiţi acestă opţiune, vă vom transmite fără întârziere prin e-mail confirmarea de primire a cererii de retragere. Operatorii noştri vă vor contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a vă asista pentru returnarea produselor. După primirea informării referitor la retragerea dumneavoastră din contract, MusicTools va recupera produsele, solicitând companiei de curierat Fan Courier să colecteze produsele destinate returnării (livrarea acestora se face la următoarea adresă: Str. Domnesti, Sector 3, Bucureşti). 

În cazul în care recuperarea produselor nu se poate face prin intermediul companiei de curierat Fan Courier, iar clientul returnează produsele prin intermediul altei companii, costurile aferente transportului vor fi suportate de către client. Produsele se returnează într-un colet care să protejeze conţinutul şi ambalajul original al acestora, iar pe nota de livrare este specificat "Returnare produse". Consumatorul este responsabil de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, exceptând acţiunile necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Dacă vă exercitaţi dreptul de retragere, vă vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. MusicTools va putea amâna rambursarea contravalorii produselor până la primirea produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care MusicTools nu s-a oferit să recupereze el însuşi produsul (se va lua data cea mai recentă). Vom efectua rambursarea folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.