Informații utile
Întrebări frecvente
În momentul finalizării comenzii pe site, aceasta trece automat în statusul „În procesare”. După confirmarea comenzii de către un coleg, și schimbarea statusului din „În procesare” la în „Finalizată„, poate dura între 2-5 până să va fie livrată comanda.
Pentru detalii privind politica de retur va invităm să dați click aici.
Adresa de expediere se poate schimba în momentul introducerii datelor de livrare la finalizarea comenzii, sau dacă sunteți înregistrați și autentificați puteți da click pe „Contul Meu”, iar în meniul din stânga aveți linkul „Adrese”.
Suportul pentru clienți este oferit strict prin email, pentru înregistrarea cererilor de soluționare. Nu este oferit suport prin telefon.
În situațiile de genul, este indicat să trimiteți cât mai curând posibil email la contact@musictools.ro în care să specificați numărul comenzii și produsele comandate, iar în email să specificați noua adresă de livrare.
Livrăm în toate țările aflate în comunitatea europeană. Toate comenzile sunt livrate din România prin firma de curierat DPD. Fiecare țară având propriul tarif de livrare.
Fiecare comandă pe care o face un client diferă, iar numărul de colete va fi pe măsura comenzii, ca volum, piese, sau ansamble. Deci pot există 1 sau mai multe colete per comandă.
Mai ai nevoie de ajutor?
Contactează-ne
Fix: 021 367 35 05
Mobil: 0721 265 806 / 0749 339 149
Email: contact@musictools.ro